תחומי אחריות:
-שיווק ופרסום השירותים,הפרוייקטים והפעילות ברשות
-כתיבה ועריכת תוכן למגוון אוכלוסיות וקהלי יעד מגוונים
-סיוע וייעוץ מקצועי בתחומי פיתוח והטמעה מול גורמים מקצועיים במטה המחשוב
-ניהול הפלטפורמות הדיגיטליות השונות (פייסבוק,לינקדאין וכו’)
-ייזום וניהול שת”פים מול גופים העוסקים בקידום התעסוקה בעיר
דרישות:
-תואר אקדמי וניסיון של שנה לפחות ביצירת ו/או עריכת תוכן, או השכלה
תיכונית מושלמת (תעודת בגרות) וניסיון של שלוש שנים לפחות כאמור
-ידע וניסיון בתחומי הפרסום והשיווק
-ידע בעיצוב גרפי בסיסי
-רצויה היכרות עם שוק התעסוקה בירושלים
-רצויה היכרות וניסיון עם תכנות עיצוב גרפיות: וורדפרס , פוטושופ וכו’
-ידע וניסיון בהפעלת מערכות ממוחשבות ושימוש בתוכנות לניהול משרד
-כושר ארגון ותיאום
-יצירתיות
-יכולת ייזום והובלה של תכניות ופרוייקטים
-ראייה מערכתית רחבה ואסטרטגית
-התנהלות באופן עצמאי ובצוות
תחילת העסקה מיידית ע”י החברה העירונית אריאל לתפקיד ממלא/ת מקום, עם אופציה להארכה.
*לציין- הגעה דרך מרכז קריירה לצעירים
מאפיינים נוספים: זמנית,
היקף: משרה מלאה,
תחום: שיווק ופרסום,
הגדרת התפקיד.
מענה וטיפול בפניות של צעירים
תפעול ההתנהלות
ריכוז מידע וידע בתחומים הרלוונטים לצעירים
עבודה מול ספקים
עבודה אל מול מערכת CRM ומערכות ממוחשבות.
דרישות ניסיון, השכלה וכישורים נדרשים
ניסיון קודם רלוונטי בעבודה עם לקוחות
שליטה מלאה ביישומי Office
יכולת הבעה וניסוח
יכולת תפעולית גבוהה, דינמיות, יוזמה אישית ויכולת עבודה בצוות
אהבה לאנשים ולירושלים
עבודה זמנית |היקף המשרה – 50% | תחילת העסקה: מיידית
*נכונות למשמרת ערב אחת בשבוע
מאפיינים נוספים: זמנית, ללא ניסיון,
היקף: משרה חלקית,
תחום: אדמיניסטרציה ומזכירות
הגדרת תפקיד ותחומי עיסוק:
עיבוד וניתוח נתונים יומי לצד אנשי תוכן במינהל, לצורך הפעלת המערך
שליפת מידע ממערכות לפי דרישה
הדרכה והטמעת שימוש במערכות עירוניות לניהול נתונים לאנשי מטה ושדה
דרישות משרה:
שליטה ברמה גבוהה באקסל
היכרות או יכולת למידה עצמית של כלים חדשים (BI, SP) – יתרון
יחסים בינאישיים טובים ויכולת טובה לעבודת בצוות
עבודה במשרה מלאה ונכונות למספר שעות עבודה במהלך סוף שבוע
תחילת עבודה מיידית למשך חודש, עם אפשרות להארכה.
לפרטים נוספים ניתן לפנות לעפרה אברמזון
מאפיינים נוספים: זמנית,
היקף: משרה מלאה,
תחום: אחר
התפקיד כולל:
– הובלת ענף השיווק והדיגיטל הארגוני
-יצירה והטמעה של מפת דרכים שיווקית אסטרטגית
– בנייה ויישום תוכניות שיווקיות עבור המחלקות השונות בארגון (B2C ,B2B) ויצירת שיתופי פעולה
-ניתוח, יישום ואופטימיזציה של קמפיינים דיגיטליים בצמוד למחלקת הקריאייטיב
– ניהול תקציבים וספקים
מה MUST ?
– שלוש שנות ניסיון בניהול והובלת צוות שיווק דיגיטלי מוצלח
– הבנה מעמיקה בשיווק דיגיטלי – PPC, סושיאל, אנליטיקס וקמפיינים ממומנים
– יכולת התנסחות גבוהה בע”פ ובכתב
-ידע מעמיק בשיווק דיגיטלי: PPC, אנליטיקה, שיווק בדוא”ל, דפי נחיתה, קמפיינים ממומנים
-מומחיות בGSuite, MS Office ו- Excel עם פונקציות ברמה גבוהה כגון VLOOKUP ו- Pivot Tables לניתוח נתונים
-ניסיון בערוצי שיווק B2B ו- B2C
-חתירה לאופטימיזציה ושיפור מתמיד
-עברית שפת אם ואנגלית ברמה טובה
-היכרות עם עולם התרומות והמגזר השלישי – יתרון
– ניסיון בהובלת צוות-יתרון
-תואר ראשון/ תעודה רלוונטית – יתרון
-רשת נגישה של יוצרי תוכן, מעצבים גרפיים ומנהלי קמפיינים-יתרון
איפה? משרדי העמותה בירושלים
היקף משרה? מלאה
מתי מתחילים? מחר
היקף: משרה מלאה,
תחום: שיווק ופרסום
מה אנחנו מחפשים?
אנשים טובים, איכותיים ומקצועיים!
תיאור התפקיד ודרישות:
– בניית חוויית משתמש מדויקת למוצר אחד בעל מגוון קהלי יעד
– עצמאות מחשבתית והובלת תהליך מא’ ועד ת’ – משלב המחקר הראשוני ועד לפיקסל האחרון בעיצוב.
– לפחות 3 שנות ניסיון – חובה
– ניסיון בעבודה מול קהלי B2B + B2C – יתרון
ציינו בבקשה את המשרה הרצויה בכותרת, בצירוף ציפיות שכר
היקף: משרה מלאה,
תחום: עיצוב ואמנות
מה אנחנו מחפשים?
אנשים טובים, איכותיים ומקצועיים!
מה חשוב לנו?
-יכולת תכלול של ממשקים שונים במקביל
-אוריינטציה טכנולוגית ויכולת לימוד מהירה
-סדר וארגון
-שליטה מעולה בעברית ויכולת התנסחות גבוהה מאוד בע”פ ובכתב
-יחסי אנוש מעולים
-סבלנות ושירותיות
-שליטה מעולה באנגלית – יתרון משמעותי
-נסיון ניהולי-יתרון משמעותי
מה בתפריט?
-תכלול מערך תמיכה
-מענה מקצועי ללקוחות בזמן אמת
-תפעול תקלות מול צוות המתכנתים
-ניהול תהליכים אופרטיביים ועבודה עצמאית מול ממשקים שונים
איפה? משרדי העמותה בירושלים
היקף משרה? מלאה
מתי מתחילים? מחר
ציינו בכותרת “נציג/ת שירות לקוחות ותמיכה טכנית”
היקף: משרה מלאה,
תחום: שירות לקוחות
היקף: משרה מלאה,
תחום: הפקות ואירועים
מה התפקיד כולל:
קבלת קהל וניהול יומנים, שיבוצים והרשמה לתוכניות.
ניהול הכספים של המרכז, טיפול בתחום הגביה, עבודה עם חשבוניות ומול ספקים .
מתן מענה לכלל עובדי המרכז, וממשקים רבים מול כלל השותפים: רשויות ממשלתיות, עירייה , בתי ספר, ארגונים חברתיים, חברות הייטק ועוד.
מה עוד צריך:
יחסי אנוש מעולים- חובה
יכולת ליצירת שותפויות, יוזמה ויצירת כושר ארגון וסדר – חובה
יכולת עבודה עצמית
תואר ראשון בתחומים רלוונטים- יתרון
נסיון בניהול משרד- ניהול כספים, עבודה מול ספקים, ניהול יומן
שליטה מלאה בתוכנות אופיס
יכולת להתנהל תחת ריבוי משימות, יוזמה אישית ורצון להשקיע
100% משרה
העסקה דרך עמותת לביא
המרכז ממוקם בשכונת גוננים
היקף: משרה מלאה,
תחום: אדמיניסטרציה ומזכירות, משרות חברתיות, משרות ציבוריות
היקף: משרה חלקית,
תחום: הייטק, חינוך הוראה והדרכה
התפקיד כולל:
– אחריות לבניית תכניות תמיכה אישיות, טיפוליות ואישיות לכל נערה במסגרת.
– גיוס, הכשרה והובלה ישירה של צוותי עובדים שיקומיים/רב מקצועיים.
– עבודה עם ממשקי חוץ ופיקוח של רשות חסות הנוער ועוד.
– ניהול אל מול תקציב ועמידה ביעדים על פי סטנדרטים שירותיים הפועלים בהתאם לחזון ולערכי הארגון
במסגרת התפקיד יינתנו ליווי והדרכות פרטניות, רב מקצועיות.
היקף משרה:
זמינות למשרה מלאה הכוללת עבודה בשעות בלתי שגרתיות, עם נכונות לזמינות 24/7.
דרישות המשרה:
תואר ראשון בתחומי חינוך/טיפול/חברה – חובה
תואר שני – יהווה יתרון.
נדרש ניסיון ניהולי ואו ריכוזי בעבודה עם נוער במצבי סיכון גבוה ומצוקה – חובה.
רגישות, תשוקה, יצירתיות, יוזמה, ראייה מערכתית, יכולת הנעת תהליכים.
רישיון נהיגה תוקף – חובה.
היקף: משרה מלאה,
תחום: ייעוץ ליווי וטיפול
צעירי ירושלים – עכשיו בימי הקורונה שינוי חברתי בוער בכם יותר מתמיד?
דרוש/ה רכז/ת רשת לירושלים
א.נשים יצירתיים להובלת רשת חברתית-קהילתית של צעירים מובילים ומנהיגים בעיר!
תיאור התפקיד:
דרישות התפקיד:
למעוניינים יש לשלוח קו”ח למייל ella.haetzni@aharai.org.il ולהוסיף בפסקה מדוע בעיניכם אתם מתאימים לתפקיד.
בכותרת המייל יש לציין עבור איזו משרה הקו”ח (כולל העיר)
היקף: משרה חלקית,
תחום: משרות חברתיות
100% משרה
החלפה לחופשת לידה עם אופציה להארכה
תחילת עבודה מידית
תחומי אחריות:
דרישות ותנאי התפקיד:
מאפיינים נוספים: זמנית,
היקף: משרה מלאה,
תחום: ייעוץ אסטרטגי ועסקי, מכירות, שירות לקוחות
לJVP, קרן הון סיכון המשקיעה בחברות סטארט אפ, דרוש/ה מארח/ת
התפקיד כולל:
קבלת אורחים, הכנה והגשת כיבוד, סידור חדרי ישיבות, הכנת אירועים וסיוע לעמדת הקבלה.
מה אנחנו מחפשים?
ייצוגיות, ראש גדול, חריצות ואנרגטיות
ניסיון קודם במלצרות או אירוח- יתרון
אנגלית ועברית ברמה גבוהה
העבודה המשרדי החברה בירושלים
בימים א’,ב’,ד’,ה’ בין השעות 9:30 – 17:30
קורות חיים או פניה נרגשת ניתן להגיש shachar@jvpvc.com
היקף: משרה חלקית,
תחום: בתי קפה ומסעדות, הייטק
מטרת תכנית למרחק הינה התמודדות עם האתגר התעסוקתי בשילוב יוצאי אתיופיה בעבודות התואמות את כישוריהם ע”י ליווי אישי ופיתוח הצעירים.
תיאור התפקיד:
דרישות התפקיד:
פרטים נוספים:
היקף: משרה מלאה,
תחום: ייעוץ ליווי וטיפול, משרות חברתיות
שעות העבודה:
זמינות למשרה מלאה הכוללת עבודה בשעות בלתי שגרתיות, עם נכונות לזמינות 24/7.
התפקיד כולל:
– אחריות לבניית תכניות תמיכה שיקומיות, טיפוליות ואישיות לכל חוסה במסגרת.
– גיוס, הכשרה והובלה ישירה של צוותי עובדים שיקומיים/רב מקצועיים.
– במסגרת התפקיד יינתנו ליווי והדרכות פרטניות, רב מקצועיות.
דרישות:
– רגישות, תשוקה, יצירתיות, יוזמה, ראייה מערכתית, יכולת הנעת תהליכים.
– תואר ראשון בתחומי חינוך /טיפול /חברה – חובה.
– תואר שני – יהווה יתרון.
– ניסיון רב במערכות חינוכיות/טיפוליות/שיקומיות.
– רישיון נהיגה בתוקף – חובה.
– מגורים באזור ירושלים והסביבה – חובה.
היקף: משרה מלאה,
תחום: ייעוץ ליווי וטיפול
100% משרה, תחילת עבודה מידית
התפקיד כולל:
דרישות:
נא לציין בכותרת המייל את השם והמשרה.
המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד .
רק פניות מתאימות יענו, עמכם הסליחה.
היקף: משרה מלאה,
תחום: משרות חברתיות
במסגרת התפקיד:
* שותפות בצוות ההנהלה- מספר 2 למנהל.
*בנייה והפעלת תכניות תמיכה.
*התערבות פרטנית וקבוצתית.
*הדרכת צוות המדריכים ותמיכה בהם.
*שמירה על קשר עם משפחות המועסקים.
*סיוע בפעילויות הרווחה והפנאי המתקיימות בהוסטל
שכר: עפ”י צו ההרחבה, דרגה יא
דרישות:
– תואר אקדמי בעבודה סוציאלית ורישום בפנקס העובדים הסוציאליים/ לקראת סיום לימודי עבודה סוציאלית (שנה ג’) – חובה.
– רצוי ניסיון קודם בעבודה עם בעלי מוגבלויות .
– ניסיון בעבודה מול משפחות, והפעלת תכניות תמיכה וקידום
– רכב ורישיון יהווה יתרון!
אוכלוסייה: בוגרים על הספקטרום האוטיסטי מתפקוד בינוני-נמוך.
ימי עבודה והיקף משרה: 60% משרה, 3 ימים, לפחות פעמיים בשבוע משמרות של אחה”צ על מנת לעבוד עם הדיירים וצוות המדריכים.
ימים: כל שבוע יש ישיבת צוות בין 20-22 בבית אחר- פעם בימי א ופעם בימי ב.
יום א’ מ- 14-22
יום ב’ מ- 14-22
יום ה’ 12-20
נדרשת גמישות ויש גמישות מבחינת השעות.
היקף: משרה חלקית,
תחום: ייעוץ ליווי וטיפול
עבודה עם בוגרים על הספקטרום האוטיסטי מתפקוד בינוני-נמוך.
היקף משרה – 10 שעות שבועיות חלוקה של 5 שעות בכל בית, 2 ימים נפרדים עד 20:00-15:00 גמיש בימים. העבודה בשעות אחה”צ על מנת לעבוד עם הדיירים וצוות המדריכים. (עדיפות לימי א’ ו- ב’- לא חובה)
במסגרת התפקיד:
– שותפות בצוות המוביל במערך הדיור
– ביצוע תצפיות ואבחוני
– ביצוע הערכות התנהגותיות של דיירי ההוסטל (23) הגרים בשני בתים נפרדים.
– כתיבת תוכניות –
הדרכת צוותים בנוגע ליישום התוכניות, ומעקב אחר ביצוע.
שכר: 70 ש”ח לשעה
דרישות:
– תעודת מנתח התנהגות
– יחסי אנוש מעולים
– הנעת צוות
היקף: משרה חלקית,
תחום: ייעוץ ליווי וטיפול
לעבודה עם בוגרים על הספקטרום האוטיסטי מתפקוד בינוני-נמוך
שכר: 29.12 ₪ + 300 ש”ח תוספת ריכוז
שעות עבודה: משרה מלאה 42 ש”ש. א’-ה’, עם דרישה לפעמיים בשבוע 12:00-20:00. יש גמישות ליום/יומיים בוקר.
התפקיד כולל:
אחריות על עבודת המדריכים בדירות (לא ניהול ישיר אלא ריכוז מקצועי- תפעול המדריכים במסגרת), אחריות על הלו”ז והפעילות, ביצוע בקרה ומעקבים, פגישות עם משפחות והשתתפות בישיבות צוות רב מקצועי. עבודה מול רכז תפעול. יציאה לפעילויות העשרה ודאגה לרווחתם של הדיירים ולתוכניות הפנאי שלהם, אחריות על עבודת והדרכת הצוות במערך, בניית תכניות עבודה ותכניות קידום ואחריות לביצוען. דאגה לנראות של הדירה.
דרישות: זמינות 24/7, להקפצות בסופ”ש במקרה הצורך, לעבודה אחה”צ.
תואר ראשון רלוונטי בתחום הטיפולי- יתרון.
ניסיון עם אוכלו’ מיוחדות.
היקף: משרה מלאה,
תחום: ייעוץ ליווי וטיפול
למרכז הירושלמי החדש של המכון הלאומי לשיקום נפגעי ראש (ע”ר)
דרוש/ה מדריך/מדריכה שיקומי/ת לסדנת מחשבים
הגדרת התפקיד :
דרישות התפקיד:
היקף: משרה חלקית,
תחום: בריאות, הייטק
הגדרת התפקיד :
ניהול האדמיניסטרציה השוטפת של המכון
קבלת קהל , עזרה והכוונה למשתקמים
ממונת קורונה סניפית
לעתים מילוי מקום בסדנה ועזרה למשתקמים
עבודה מרובה עם מערכות ממוחשבות
הכנת דוחות וחשבוניות
התנהלות מול הגורמים המפנים למכון (ביטוח לאומי, משרד הבטחון וכו’)
ניהול קופה קטנה
פתיחת תיקים ,סריקות ותיוקים
אחריות על ארגון וסדר של המכון
היקף המשרה- 50% עד 75%
מיקום – מרכז העיר ירושלים
שעות העבודה – בוקר עד הצהריים
דרישות התפקיד:
אקדמאי/ת- יתרון משמעותי
ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית
יכולות בינאישיות גבוהות, אמפטיה וסובלנות- חובה!
אופי דינמי ויכולות למידה גבוהות- חובה
יוזמה ויכולת לפתרון בעיות עצמאי
כושר ביטוי בכתב ובעל פה
יכולת עבודה עצמאית ובצוות
הכרות ברמה גבוהה מאוד עם תוכנות office, excel , OUTLOOK, ONEDRIVE
הכרות עם מערכת CRM- יתרון
היקף: משרה חלקית,
תחום: אדמיניסטרציה ומזכירות, בריאות, ייעוץ ליווי וטיפול
אנו מחפשים איש/אשת חינוך וניהול לתפקיד ריכוז אזור פעילות הצהרונים, לניהול שוטף של מערך הצהרונים בהיבטים המקצועיים, החינוכיים והתפעוליים.
היקף משרה: 100%
מיקום המשרה: ירושלים
דרישות התפקיד:
– ניסיון בניהול מסגרת חינוכית פורמלית/לא פורמלית בגילאי בי”ס יסודי – חובה
– תואר ראשון – חובה
– ניסיון בניהול צוות עובדים – חובה
– יחסי אנוש מצוינים, שירותיות ויכולת עבודה תחת לחץ – חובה
– שליטה בתוכנות אופיס – חובה
– היכרות עם שכונות ירושלים ובתי הספר בירושלים – יתרון
– בעל רכב – חובה
כישורים ומיומנויות:
להגשת מועמדות יש לשלוח קורות חיים בצירוף שמות ממליצים ומסמכים רלוונטיים לדוא”ל:
jobs@lavy.org.il מספר משרה 1019
רק פניות מתאימות תענינה.
מאפיינים נוספים: זמנית,
היקף: משרה מלאה,
תחום: חינוך הוראה והדרכה
הרשות הלאומית לחדשנות טכנולוגית (“רשות החדשנות”), היא תאגיד ציבורי המופקד על מדיניות החדשנות הטכנולוגית בישראל ותפקידו לטפח ולפתח את משאב החדשנות הטכנולוגית בישראל. רשות החדשנות מעניקה מדי שנה מענקים למאות חברות – מחברות הזנק בתחילת דרכם ועד לתאגידים גדולים הפועלים בישראל וכן למוסדות מחקר המבצעים מו”פ יישומי.
חטיבת התפעול והתמיכות הינה החטיבה המנהלת בפועל את מנגנוני התמיכה של רשות החדשנות. במסגרת פעילותה החטיבה אחראית על קבלת בקשות תמיכה מהתעשייה, העברתן לבדיקה מקצועית, הפעלת מערך ועדות המחקר, תקצוב והפעלת פרויקטים שאושרו על ידי הועדה, ביצוע תשלומי מענק לחברות, ביצוע ביקורות מו”פ בחברות נתמכות וגביית תשלומי התמלוגים.
*מקום העבודה ירושלים
קורות חיים יש לשלוח עד לתאריך 16/11/2020 בשעה 24:00 לדוא”ל: jobs@innovationisrael.org.il נא לציין בנושא “עבור משרת רו”ח”.
*המודעה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. כל מקום בו מפורט תיאור התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה וכן להפך.
* הרשות תשקול בחיוב מתן העדפה לאוכלוסיות הזכאיות לייצוג הולם ולפיכך המועמד רשאי, אך לא חייב, לציין זאת בקורות החיים שהוא מעביר.
היקף: משרה מלאה,
תחום: כלכלה ופיננסים, משרות ציבוריות
אגף חברות שלמות אחראי על גיבוש, עיצוב וקידום מדיניות הרשות והממשלה לבניית ולצמיחת חברות הייטק ישראליות שלמות ובנות קיימא, והבאתה לידי ביצוע ברשות החדשנות ובגופי ממשלה נוספים. לשם כך, האגף מוביל ומתכלל קידום מדיניות מול חברות הייטק בשלבי צמיחה מתקדמים וחברות הייטק בוגרות וגדולות.
תיאור התפקיד:
* העבודה כוללת מספר רב של ממשקים מול גופי ממשל ורגולציה ומול יחידות שונות ברשות, ודורשת יכולת.
*מנהל/ת תחום מדיניות מדווח ישירות לראש אגף בכיר חברות שלמות בזירת צמיחה.
*מקום העבודה ירושלים
* תחילה העסקה: מידית
דרישות חובה
דרישות המהוות יתרון
נא לציין בנושא “עבור משרת מנהל תחום מדיניות אגף חברות שלמות”.
*הרשות תשקול בחיוב מתן העדפה לאוכלוסיות הזכאיות לייצוג הולם ולפיכך המועמד/ת רשאי/ת, אך לא חייב/ת, לציין זאת בקורות החיים.
*כל מקום בו מפורט תיאור התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה וכן להפך.
היקף: משרה מלאה,
תחום: כלכלה ופיננסים, משרות ציבוריות
הרשות הלאומית לחדשנות טכנולוגית (“רשות החדשנות”), היא תאגיד ציבורי המופקד על מדיניות החדשנות הטכנולוגית בישראל ותפקידו לטפח ולפתח את משאב החדשנות הטכנולוגית בישראל. רשות החדשנות מעניקה מדי שנה מענקים למאות חברות – מחברות הזנק בתחילת דרכם ועד לתאגידים גדולים הפועלים בישראל וכן למוסדות מחקר המבצעים מו”פ יישומי.
אגף המחקר והכלכלה ברשות מוביל את ניתוח ועיצוב המדיניות הכלכלית של רשות החדשנות, ותומך בקבלת החלטות ובקביעת סדרי העדיפויות בביצוע המדיניות. האגף אחראי על העמדת בסיס ידע, נתונים ויכולות ניתוח כלכליות המהווים את הבסיס לקבלת החלטות ברמות מדיניות החדשנות הלאומית, מדיניות הרשות והחלטות ועדות המחקר.
התפקיד מדווח ישירות לכלכלן הראשי של הרשות (ראש אגף כלכלה ומחקר).
תיאור התפקיד
העבודה כוללת ממשקים חיצוניים מול גופי ממשל וכלכלה ישראלים ובין לאומיים, ממשקים פנימיים מול יחידות הרשות השונות, וממשקים מקצועיים מול מומחי טכנולוגיה ומדיניות מתוך הארגון ומחוצה לו.
*מקום העבודה ירושלים
*תחילה העסקה: מידית
דרישות חובה
דרישות המהוות יתרון
נא לציין בנושא “עבור משרת כלכלן”.
*כל מקום בו מפורט תיאור התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה וכן להפך.
*הרשות תשקול בחיוב מתן העדפה לאוכלוסיות הזכאיות לייצוג הולם ולפיכך המועמד/ת רשאי/ת, אך לא חייב/ת, לציין זאת בקורות החיים.
היקף: משרה מלאה,
תחום: כלכלה ופיננסים, משרות ציבוריות
מקום עבודה: הרטום 8, הר חוצבים, ירושלים.
תחילת העסקה: נובמבר 2020.
תקופת העסקה: סטודנטים הלומדים המוסד להשכלה גבוהה המוכר על ידי המל”ג לתואר ראשון ואו סטודנט/ית הלומד/ת במוסד להכשרת הנדסאים וטכנאים שבפיקוח משרד הכלכלה והתעשייה (מה”ט) יוכלו להיות מועסקים עד 3 שנים, סטודנטים לתואר שני יוכלו להיות מועסקים עד שנתיים וסה”כ עד חמש שנים במצטבר.
ניהול נציגים במהלך משמרת (הפסקות, נוכחות, זמינות, חלוקת משימות וכו’), תפעול תקלות וכיוצא בזאת.
דרישות סף:
עד 120 שעות בחודש.
קורות חיים בצירוף אישור לימודים עדכני, יש לשלוח לדואר אלקטרוני: giyus@justice.gov.il.
במייל הנשלח על ידך יש לציין את שם המשרה הרלוונטית, שם פרטי, שם משפחה, ופרטי התקשרות.
מועד אחרון להגשת מועמדות הינו: 30/11/2020.
היקף: משרה חלקית,
תחום: שירות לקוחות
סיוע בעבודה המנהלית והמקצועית בתחומי שכר ותשלומים, וביצוע מטלות נוספות על פי דרישת הממונה ובהתאם לצרכי היחידה.
דרישות סף מחייבות:
סטודנט/ית הלומד/ת לתואר ראשון או שני במוסד להשכלה גבוהה המוכר על ידי המל”ג (המועצה להשכלה גבוהה).
דרישות נוספות:
עד 120 שעות בחודש.
קורות חיים יש לשלוח באמצעות כתובת הדוא”ל: bettyfa@mof.gov.il עד לתאריך 10/11/2020
רק פניות מתאימות יענו
היקף: משרה חלקית,
תחום: אדמיניסטרציה ומזכירות
JVP מחפשים אתכם! למשרת פקידת קבלה לשעות הערב (17:00-21:00) דרוש\ה סטודנט\ית ירושלמי\ת עם אנגלית מצויינת ומוטיבציה גבוהה, המעוניינים לעבוד באחת מקרנות הון הסיכון הטובות בעולם
קו”ח נא לשלוח לshachar@jvpvc.com (לshachar@jvpvc.com)
היקף: משרה חלקית,
תחום: אדמיניסטרציה ומזכירות