בית הספר למנהל עסקים באוניברסיטה העברית מחפש סטודנטים וסטודנטיות לכתיבת תכנים שיווקיים וניהול קהילות האונליין שלנו.
זו ההזדמנות שלך לעבודת סטודנט בתוך האוניברסיטה – ייחודית, כיפית, מעניינת ובשעות גמישות!
אנחנו מחפשים אנשים שכתיבת תכנים שיווקיים וניהול קהילות מעניין אותם.
מחפשים כותבים שיודעים לרגש, לשתף ולהניע לפעולה באחת משלוש השפות: עברית, אנגלית וערבית.
התפקיד כולל:
•כתיבת תכנים שוטפים לרשתות החברתיות וניהול הקהילות
•כתיבה שיווקית של קמפיינים
•כתיבת ברושורים
•כתיבה לניוזלטר של בית הספר
עבודה לאורך זמן בהיקף של כ- 60 שעות חודשיות.
העבודה יכולה להתבצע מהמשרדים באוניברסיטה או מהבית.
אנא שלחו קו”ח למייל emba@mail.huji.ac.il, וצרפו דוגמאות לדברים שכתבתם.
תהליך הקבלה יכלול כתיבת מספר פסקאות בנושא מסוים.
היקף: משרה חלקית,
תחום: עריכה וכתיבת תוכן
הדסה עין כרם/הר הצופים, מחפשת סטודנטים לעבודה במוקד טלפוני ודלפק קבלת חולים.
המשרה במשמרות בוקר ערב, שישי לסירוגין.
המשרד פתוח מ8 בבוקר עד 19:00 בערב. שעות גמישות. התחשבות בשעות הלימודים ותקופת המבחנים. עבודת צוות.
התפקיד כולל: מתן שירות טלפוני/פרונטלי למטופלים אצל רופאים ברפואה הפרטית, וקביעת תורים (שיחות נכנסות בלבד).
דרישות המשרה: •ידיעת השפה העברית על בוריה.
•אנגלית ברמת ניהול שיחה.
•שפות נוספות -יתרון.
עובד הדסה מהיום הראשון, תנאים סוציאלים מלאים. חדר אוכל,חדר כושר, הנחה לעובדי הדסה בקניון עין כרם, חניה ללא תשלום.
שאלות-בפרטי.
לשליחת קורות חיים:
מייל – faxsh@hadassah.org.il
פקס – 02-6776600
היקף: משרה חלקית,
תחום: שירות לקוחות
בעל/ת ניסיון עם בעלי צרכים מיוחדים? בואו להיות מדריך/ה מוביל/ה!!!
דרוש/ה רכז/ת לניהול צוות מדריכים במועדוניות אחר הצהריים לילדים ונוער על הספקטרום האוטיסטי (גילאים 7-20)!
התפקיד כולל: בנייה של תכנית שבועית וחודשית, העברת פעילויות חברתיות, הדרכת הצוות, שמירה על קשר ישיר עם הורי החניכים, גיוס עובדים ועוד.
מיקומים ושעות:
ירושלים – א’,ג’,ה’, 16:30-19:15 (משרה חלקית)
פתח תקווה – א’,ג’, 16:00-19:00 (משרה חלקית)
דרישות:
ניסיון עם בעלי /ות צרכים מיוחדים – חובה!
יכולת ריכוז והובלת צוות.
להגשת מועמדות למשרה >> https://did.li/MinCN
או שלחו לנו קו”ח למייל/וואטספ בצירוף מספר משרה JB-1012 בכותרת הנושא
היקף: משרה חלקית,
תחום: חינוך הוראה והדרכה
אלה”ט – עבודה עם משמעות
התפקיד כולל: דאגה יומיומית וסיוע בצרכיהם הבסיסיים של הדיירים הבוגרים בהוסטל. השתתפות בישיבות צוות והדרכות. ארגון סביבת המחיה. העברת חוגים ופעילויות אישיות ועוד.
היקף המשרה: משמרות נוחות (ערב. לילה). במשרה מלאה / חלקית (מתאים להורים. סטודנטים / ות. חיילים / ות משוחררים / ות לעבודה מועדפת).
תנאים נוספים: לנוחיותכם / ן קיימת תחבורה נוחה והסעות בסופי שבוע.
מיקום המשרה: כל הארץ.
לפרטים נוספים ויצירת קשר: 052-3684637 או jobs@alut.org.il
היקף: משרה חלקית,
תחום: חינוך הוראה והדרכה
חברת In-Touch מתרחבת ומחפשת רכז/ת גיוס להשתלבות בצוות. אם את/ה מועמד/ת שאוהב/ת עבודה דינמית ומרתקת עם הארגונים המובילים בירושלים אנחנו מחפשים אותך!!!
התפקיד משלב: עבודה מול ארגונים וחברות מובילות, ניהול והובלה של תהליכי גיוס, סינון קו”ח, עריכת ראיונות אבחון והתאמה למשרות השונות, ניהול משרד שוטף, טיפול בחשבוניות ובתשלומים, ריכוז פרויקטים ועוד..
דרישות
אקדמאי/ת מתחום משאבי אנוש/ מדעי ההתנהגות-חובה
ניסיון בגיוס- יתרון משמעותי
נכונות למשרה מלאה בין השעות 8:00-17:00/ 8:30-17:30 , גמישות למשרת סטודנט.
המשרה ממוקמת בירושלים
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
קורות חיים ניתן לשלוח למייל job@in-touch.co.il
היקף: משרה חלקית,
תחום: משאבי אנוש
תיאור היחידה:
מנהל תעסוקת אוכלוסיות עוסק ביזום מדיניות לשיפור שיעור ואיכות התעסוקה של אוכלוסיות ייחודיות כגון: חרדים, החברה הערבית, דרוזית וצ’רקסית, הורים עצמאים, מבוגרים, יוצאי אתיופיה, אנשים עם מוגבלות, אוכלוסיות נתמכות רווחה ועוד.
תפקיד הסטודנט/ית יכלול, בין השאר:
• ריכוז, איסוף ועיבוד נתונים בתחום תעסוקת אוכלוסיית היעד, לרבות ביצוע הצלבות נתונים שמטרתן קידום תכניות תעסוקה, וביצוע סקירות ספרות רלוונטיות לתחום.
• סיוע בניהול מערך תכניות העבודה, בסנכרון בין תכניות שונות (לרבות בין תכניות של האוכלוסיות השונות), ובעבודה השוטפת בוועדות ההיגוי והועדות המקצועיות של תכניות המנהל.
• סיוע בריכוז ותיאום ממשקי עבודה והכנת דיווחים עבור הנהלת המשרד, משרדי וגופי ממשלה אחרים, כנסת, מגזר שלישי ועסקי.
• סיוע תפעולי הכולל בין היתר ניהול מעקב אחרי פרסומים, תפעול מדיה חברתית, מענה לפניות הציבור ועוד.
• ביצוע פעולות נוספות לפי דרישת ממונה.
דרישות התפקיד
1. סטודנט/ית לתואר ראשון / תואר שני
*תואר בכלכלה/ פכ”מ/ מנהל ציבורי/ תואר מקביל – יתרון
2. יתרת לימודים של לפחות שנה וחצי.
3. יחסי אנוש טובים ויכולת קיום קשרי עבודה עם גורמים שונים.
4. כושר הבעה בכתב ובעל פה בשפה העברית ברמה גבוהה. שליטה בשפות נוספות – יתרון.
5. שליטה מלאה בתוכנות OFFICE ובסביבת עבודה ממוחשבת.
היקף המשרה:
המשרה מחייבת עבודה של שלושה ימים לפחות במשרד, במכסה של עד 120 שעות בחודש.
יש לציין את הימים הפנויים משעות הבוקר.
השכר המוצע הינו שכר סטודנט.
מקום העבודה: ירושלים.
שכר: השכר המוצע הינו שכר סטודנט בשירות המדינה.
יש לשלוח קורות חיים בצירוף אישור לימודים וגיליון ציונים עדכני למייל: avishay.cohen@labor.gov.il עד ליום 6.11.2020, ולציין “עבור משרת סטודנט”. רק פניות מתאימות ייענו.
היקף: משרה חלקית,
תחום: אחר
הגדרת המשרה:
1. כתיבת הודעות לתקשורת על מחקרים ואירועים באוניברסיטה והפצתן
2. מענה לפניות אנשי תקשורת
3. שמירה על קשר רציף עם אנשי תקשורת ויוזמת אייטמים
4. ריכוז הפרסומים הנוגעים לאוניברסיטה באופן שבועי
5. עדכון חדשות ואירועים באתר האוניברסיטה
6. עזרה בתפעול העמודים של האוניברסיטה ברשתות החברתיות, ככל שיידרש
7. עזרה כללית באגף, כולל משימות אדמיניסטרטיביות ולוגיסטיות, ככל שיידרש
8. כפיפות לראש תחום תקשורת מקומית ולע. דוברת
דרישות:
1. סטודנט\ית במוסד אקדמי מוכר
2. זמינות ל-60-90 שעות חודשיות, הפרוסות לשלושה ימים בשבוע לפחות בין השעות 07:30-18:30
3. עברית שפת אם, אנגלית ברמה גבוהה מאוד. ערבית או רוסית ברמת שיח – יתרון
4. יכולות כתיבה גבוהות
5. מוטיבציה גבוהה ורצון ללמוד
6. יחסי אנוש מעולים
7. ניסיון בעולם העיתונות, הדוברות והיח”צ – יתרון
העבודה בקמפוס הר הצופים בירושלים
ניתן להעביר קו”ח למייל: pr@huji.ac.il
היקף: משרה חלקית,
תחום: שיווק ופרסום
אנחנו מחפשים שלושה עובדים לחצאי משרה (חמישה ימים בשבוע בימים 8:00-12:00) שיסייעו לנו למנוע הפצת קורונה בטיפות החלב (בקעה, רמת שלמה, גילה). העובד יידרש לבקש הצהרת בריאות מהמגיעים, למנוע כניסת מלווים או ילדים זבי חוטם ולעשות סדר בחדר ההמתנה. התשלום הינו 30 שח לשעה והעבודה זמנית לתקופת החורף.
מתאים לסטודנטים או חיילים משוחררים
נא לשלוח קורות חיים למיילים הבאים:
מאפיינים נוספים: זמנית,
היקף: משרה חלקית,
תחום: אחר
למנהל המחקר והתכנון במוסד לביטוח לאומי דרוש/ה סטודנט/ית.
העבודה כוללת תפעול תוכנה לניהול ספריות, רכישת חומרים ספרניים, איתור מאמרים במאגרי מידע שונים, טיוב מידע וכן איסוף, מיון וקטלוג חומרי הארכיון.
השכלה
סטודנט/ית לתואר ראשון או שני, רצוי בתחומי מידענות או ספרנות
דרישות ותנאים
שליטה מלאה ביישומי מחשב, בתוכנת Office ובאינטרנט.
ידיעת שפות: עברית ואנגלית ברמה גבוהה.
שעות עבודה גמישות 96 – 120 (התחשבות בתקופת מבחנים).
פרטי יצירת קשר
את קורות החיים יש לשלוח למייל anif@nioi.gov.il או anato@nioi.gov.il
טלפון לבירורים: 02-6709001 או 02-6709564
היקף: משרה חלקית,
תחום: אחר
ליחידת ההתקשרויות במינהל הכספים והבקרה דרוש/ה סטודנט/ית לתפקיד מעניין ומאתגר
היקף המשרה
90 -120 שעות חודשיות.
יחידת ההתקשרויות אחראית בין היתר על:
ניהול הרכש וההתקשרויות
אישור מסמכי מכרזים המפורסמים על ידי המוסד .
בדיקת ואישור חוזים.
ביצוע בחינות כלכליות בתחומים שונים ומגוונים שבהם פועל המוסד
דרישות התפקיד:
סטודנט/ית שנה ב’ לתואר ראשון באחד מהתחומים הבאים: כלכלה או מינהל עסקים או חשבונאות.
יכולת עבודה עצמאית ומוסר עבודה גבוה.
רהיטות ויכולת הבעה גבוה בכתב ובעל פה.
יכולת למידה, עיבוד והבעה ברמה גבוהה (בכתב ובעל פה)
שליטה בתוכנת אופיס ו EXCEL- בפרט
יוזמה ויצירתיות
כללי:
המועמד/ת לתפקיד יצטרך לעבור בחינות מתאימות
תחילת העבודה מיידית
קורות חיים ואישור לימודים יש לשלוח למייל: ofras@nioi.gov.il
רק פניות מתאימות ייענו.
היקף: משרה חלקית,
תחום: כלכלה ופיננסים
היקף המשרה:
96- 120 שעות בחודש
תיאור התפקיד:
עבודה באגף משאבי אנוש בתחום נוכחות ומשמעת במטה המוסד לביטוח הלאומי.
השכלה:
לומד/ת במוסד להשכלה גבוהה המוכר ע”י המועצה להשכלה גבוהה לתואר ראשון או סטודנט/ית הלומד בשנת השלמה לתואר שני.
עדיפות לסטודנטים הלומדים מדעי המדינה, מינהל ציבורי וקרימינולוגיה.
הכישורים הנדרשים:
יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה
יכולת עבודה בצוות
כושר ארגון ותכנון
יכולת ליזום ולתכנן פעילויות ומעקב אחר ביצוען
כושר ביטוי בכתב ובעל פה
מיומנויות מחשב טובות
כללי:
המועמדים למשרה ידרשו לעבור ראיונות ומבחני התאמה לקביעת הכשירות לתפקיד.
קורות חיים ותעודות השכלה יש לשלוח למר אבי חושן במייל: aviho@nioi.gov.il
היקף: משרה חלקית,
תחום: משאבי אנוש
העובד שיבחר יהיה חלק מצוות במוקד מחשובי של עובדי משרד האוצר. המוקד מספק מענה לכלל עובדי משרד האוצר.
תבוצע הכוונה וסיוע בפניות בתחום המחשוב. כחלק מהעבודה יידרש מענה טלפוני, הזנת קריאות , ניתוב קריאות ועזרה למשתמש הקצה .
עד 120 שעות בחודש, מינימום 3 ימים בשבוע.
אין לשלוח קורות חיים אם אינך סטודנט/ית
היקף: משרה חלקית,
תחום: אחר
הרשות הלאומית לחדשנות טכנולוגית (“רשות החדשנות”), היא תאגיד ציבורי המופקד על מדיניות החדשנות הטכנולוגית בישראל ותפקידו לטפח ולפתח את משאב החדשנות הטכנולוגית בישראל. רשות החדשנות מעניקה מדי שנה מענקים למאות חברות – מחברות הזנק בתחילת דרכם ועד למרכזי פיתוח של חברות רב לאומיות הפועלים בישראל וכן למוסדות מחקר המבצעים מו”פ
יישומי. זירת תשתיות טכנולוגיות מפעילה תכניות לאומיות, שמטרתן להכווין את המו”פ באקדמיה למו”פ יישומי, לסייע בהעברת הידע, ולבנות תשתית טכנולוגית ופיתוח ידע גנרי בעזרת מאגדים על מנת לשפר את כושר התחרות הטכנולוגי של התעשייה הישראלית בשווקים הבינלאומיים.
תיאור תפקיד
הסטודנט/ית שייבחרו לתפקיד, יפעלו בפעילויות רוחביות בזירה ובכלל זה:
איסוף, הכנה ועיבוד נתוני מחקר ופיתוח אודות המסלולים השונים בזירה
קליטת נתונים מתוך בקשות מימון ועיבודם
בחינת אפקטיביות, השבחת מסד הנתונים
סיוע בפעילות השוטפת של הזירה
דרישות
על המועמד/ת להיות סטודנט/ית לתואר ראשון או תואר שני בלבד ממוסד לימודי מוכר
ידע בהפעלת מחשב ומאגרי מידע
הבנה בתהליכי מו”פ
שליטה בתוכנות אופיס וידע מקיף באקסל
יכולת ביטוי גבוהה
תנאי המשרה
היקף המשרה: המשרה מחייבת עבודה של יומיים וחצי בשבוע והשלמה בימים נוספים לפי דרישה במכסה של עד 120
שעות בחודש.
השכר המוצע הינו שכר סטודנט.
המודעה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
תחילת העסקה מיידית, העבודה במשרדי החברה בירושלים.
יש לשלוח קורות חיים ואישור לימודים עד לתאריך 9.11.20
נא לציין בנושא “עבור משרת סטודנט טכנולוגי בזירת תשתיות טכנולוגיות”, כמו כן, יש לציין את הימים הפנויים משעות הבוקר.
ייענו פניות מתאימות בלבד, זאת על-פי צרכי רשות החדשנות ושיקול דעתה.
היקף: משרה חלקית,
תחום: משרות ציבוריות
מיקום המשרה: רחוב הרטום 8, הר חוצבים, ירושלים.
תחילת העסקה: אוקטובר 2020, בכפוף לאישור ביטחוני.
תקופת העסקה: סטודנטים הלומדים לתואר ראשון במוסד לימודים המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, סטודנטים הלומדים להנדסאי או טכנאי המוכר על ידי מה”ט (המכון הממשלתי להכשרה טכנולוגית) יוכלו להיות מועסקים בשירות המדינה עד 5 שנים במצטבר.
משרד המשפטים מקים מוקד טלפוני חדש עבור המחלקה לחקירות שוטרים (מח”ש). מח”ש הינה מחלקה בפריסה ארצית בפרקליטות המדינה, המורכבת ממערך חקירות ומערך פרקליטות ומטפלת בתיקים שבהם העבירה המיוחסת לשוטר הינה מעל שנת מאסר.
המענה הטלפוני יכלול מתן מידע ושירות על המחלקה, וכן מסירת מידע על התיקים המתנהלים בה לגורמים מורשים ובהם עורכי דין, נפגעי עבירה, חשודים, מתלוננים וגורמים נוספים בעלי עניין. העבודה תכלול מענה לשיחות ועבודת בק אופיס (מענה למיילים, שליחת פקסים, דואר וכו’).
למשרה נדרשים סטודנטים רציניים, מחויבים ובעלי תודעת שירות גבוהה.
המעוניינים/ות במשרה מתבקשים/ות לשלוח קורות חיים ואישור לימודים לדואר האלקטרוני: giyus@justice.gov.il, ולציין שם משרה רלוונטית, שם פרטי, שם משפחה ופרטי התקשרות.
תאריך אחרון להגשת מועמדות הינו: 12.11.2020.
רק פניות שיימצאו מתאימות לדרישות המשרה ייענו.
היקף: משרה חלקית,
תחום: שירות לקוחות
מיקום העסקה: רחוב צאלח א- דין 29,י-ם.
תחילת העסקה: נובמבר 2020, בכפוף לסיווג ביטחוני ומילוי טפסי קליטה.
תקופת העסקה: כחצי שנה עם אופציה להארכה.
דרישות רצויות: (במידה ויש)
עד 60 שעות, שעות עבודה בהתאם לצרכי היחידה והעבודה.
יש לשלוח קורות חיים, אישור ממוסד הלימוד על היותך סטודנט/ית בפועל לדואר אלקטרוני AdarR@justice.gov.il.
תאריך אחרון להגשת מועמדות הינו: 03.11.2020
היקף: משרה חלקית,
תחום: משפטים
בעל/ת ניסיון עם בעלי צרכים מיוחדים? בואו להיות מדריך/ה מוביל/ה!!!
דרוש/ה רכז/ת לניהול צוות מדריכים במועדוניות אחר הצהריים לילדים ונוער על הספקטרום האוטיסטי (גילאים 7-20)!
התפקיד כולל: בנייה של תכנית שבועית וחודשית, העברת פעילויות חברתיות, הדרכת הצוות, שמירה על קשר ישיר עם הורי החניכים, גיוס עובדים ועוד.
מיקום ושעות:
ירושלים – א’,ג’,ה’, 16:30-19:15 (משרה חלקית)
דרישות:
ניסיון עם בעלי /ות צרכים מיוחדים – חובה!
יכולת ריכוז והובלת צוות.
להגשת מועמדות למשרה >> https://did.li/MinCN
או שלחו לנו קו”ח למייל/וואטספ בצירוף מספר משרה JB-1012 בכותרת הנושא
היקף: משרה חלקית,
תחום: חינוך הוראה והדרכה
צעירי ירושלים עכשיו בימי הקורונה שינוי חברתי בוער בכם יותר מתמיד?
דרוש/ה רכז/ת רשת לירושלים
א.נשים יצירתיים להובלת רשת חברתית-קהילתית של צעירים מובילים ומנהיגים בעיר!
תיאור התפקיד:
דרישות התפקיד:
למעוניינים יש לשלוח קו”ח למייל ella.haetzni@aharai.org.il
ולהוסיף בפסקה מדוע בעיניכם אתם מתאימים לתפקיד.
בכותרת המייל יש לציין עבור איזו משרה הקו”ח (כולל העיר)
היקף: משרה חלקית,
תחום: חינוך הוראה והדרכה
אנחנו
התפקיד
מחשבה, יצירתיות והתמדה? האם עבודה במגזר הציבורי מעניינת אותך?
נדרש:
יתרון:
יש לשלוח קו”ח + אישור לימודים
עד לתאריך 3.11.20
לרועי לבנון RoeeL@Labor.gov.il
היקף: משרה חלקית,
תחום: אדמיניסטרציה ומזכירות
דרוש/ה סייע/ת
לתכנית “ניצנים” (צהרונים), הפועלת בבתי הספר בכיתות א’-ג’ ברחבי העיר ונותנת מענה
עבור הילדים שנהנים מפעילויות העשרה ומחוגים בתחומי הספורט והיצירה .
כפיפות
רכזת בית ספרית
מקום עבודה
ירושלים
תיאור תפקיד
עבודה בבתי הספר.
ליווי והשגחה במסגרת תכנית ניצנים, צהרונים בביה”ס.
דרישות המשרה
12 שנות לימוד
ניסיון קודם בתחום-יתרון
אפשרות לתחילת עבודה מידית
היקף המשרה
עבודה בשעות הצהרים 13:30-16:30
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
קו”ח יש לשלוח ל: jobs@lavy.org.il | נושא המייל משרה 1033
עדיפות תינתן לאנשים עם מוגבלויות
היקף: משרה חלקית,
תחום: חינוך הוראה והדרכה
למרכז הרפואי הדסה הר הצופים ועין כרם דרושים/ות סטודנטים/ות לקבלת חולים במיון
**קליטה ישירה כעובדי הדסה- קבלת תנאים סוציאליים מלאים
עבודה במשמרות 24/7
* מתן שירות פרונטלי
* טיפול בהתחייבויות ותיקים רפואיים
* עבודה מול גורמים פנים ארגוניים
דרישות:
* אישור לימודים בתוקף
* יתרת לימודים של שנתיים לפחות- חובה!!
* זמינות למינימום 3 משמרות בשבוע (כולל בקרים)
* אנגלית- רמה טובה
* יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה
להגשת מועמדות: adifi@hever.co.il לציין בנושא: סטודנט/ית למיון
היקף: משרה חלקית,
תחום: בריאות
למרכז רפואי הדסה עין כרם דרוש/ה סטודנט/ית למרכזיה
* דובר/ת רוסית- יתרון משמעותי!
ימי עבודה: א’ – ה’ +סופי שבוע (פעם בחודש וחצי)
עבודה במשמרות
תיאור התפקיד:
* ניתוב של שיחות בין מחלקות בית החולים
* קבלת שיחות חוץ והעברה למחלקה מבוקשת
דרישות:
* אישור לימודים בתוקף
* יתרת לימודים של שנתיים לפחות-חובה!
* זמינות ל- 3 משמרות לפחות בשבוע
* זמינות לעבודה בסופ”ש
* רצינות, ראש גדול ויחסי אנוש מעולים
* דוברי שפות נוספות- יתרון
לפרטים נוספים: 02-6777294
להגשת מועמדות: [adifi@hever.co.il](mailto:adifi@hever.co.il) לציין בנושא: סטודנט/ית למרכזיה
היקף: משרה חלקית,
תחום: בריאות
דרושים עובדים לחמ”ל הקורונה -ירושלים
עבודה בעיריית ירושלים (כיכר ספרא)
מחפשים אנשים עם ראש גדול ואזניים קשובות למוקד המענה הראשוני של חמ”ל הקורונה הראשי של מנהל החינוך בעיריית ירושלים.
בימים א’-ה’ במשמרות (שעות היום)
המשרה גמישה וניתן לשלב עם לימודים/ משרת אמהות/ חלקית/ מלאה.
תחילת עבודה כבר ביום חמישי הקרוב.
קורות חיים ניתן לשלוח ל
noamariel04@gmail.com
noa_za@jerusalem.muni.il
היקף: משרה חלקית,
תחום: אדמיניסטרציה ומזכירות
רשות שוק ההון מרחיבה את תחומי פעילותה ומקימה מערך רישוי, הסדרה, פיקוח ואכיפה עבור נותני שירותים פיננסיים מוסדרים (אשראי חוץ בנקאי, אגודות אשראי, P2P ועוד ) ומזמינה אתכם להיות שותפים לתהליך ההקמה.
אנו מחפשים סטודנטים עם ראש גדול ומחויבות לתפקיד, שישתלבו בתהליך ההקמה באמצעות סיוע לביצוע פעולות פיקוח, ביקורת ואכיפה בגופים המפוקחים.
בנוסף, יעסקו הסטודנטים במחקר שוק השירותים הפיננסיים המוסדרים מתוך מטרה לבחון מתווה ביקורת עתידי לשוק זה, וכן ידרשו לבצע משימות כדוגמת: עריכת ניתוחים סטטיסטיים וסיוע בבניית תיק הביקורת, סקירה וניתוח כלכלי בתחומי הפיקוח, זיהוי הפרות הוראות הדין אגב ביקורת והמלצות להמשך טיפול ומעקב.
תיאור המשרה:
.1 סיוע בפיקוח על נותני שירותים פיננסיים מוסדרים.
.2 סיוע בביצוע פעולות ביקורת ואכיפה בגופים המפוקחים.
.3 מעקב אחר יישום המלצות הביקורת.
.4 ביצוע פעולות נוספות לפי דרישת הממונה.
דרישות סף:
.1 סטודנט/ית הלומד/ת במוסד מוכר להשכלה גבוהה לתואר ראשון או שני, הלומד/ת במוסד המוכר ע”י המועצה להשכלה גבוהה (לא כולל סטונדט/ית הזכאי/ת לתואר ראשון מוכר ולומד/ת לתואר ראשון נוסף) או סטודנט/ית במוסד להכרת הנדסאים וטכנאים שבפיקוח משרד הכלכלה.
.2 סטודנט/ית לכלכלה/ראיית חשבון/מדעי המחשב – יתרון
כישורים רצויים:
.1 מחויבות לתפקיד ולעבודה 120 שעות חודשיות.
.2 יכולת למידה עצמית.
.3 יכולת ניהול וקידום פרויקטים.
.4 מחויבות לשנתיים עבודה לפחות.
.5 היכרות עם סביבת עבודה ממוחשבת, לרבות תוכנות לניתוח נתונים כגון: ACCESS , EXCEL.
.6 כושר ארגון, יעילות ועמידה בלחץ עבודה.
.7 תודעת שירות ויכולת עבודה בצוות.
עד 120 שעות חודשיות.
קורות חיים מתאימים בצירוף תעודת סטודנט ואישור לימודים עדכני יש לשלוח לכתובת דוא”ל yitshakm@mof.gov.il
חובה לציין עבור משרת סטודנט במחלקת ביקורת שירותים פיננסים.
מועד סיום הגשת המסמכים עד לתאריך: 5/11/2020
המודעה מנוסחת בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד ופונה לשני המינים.
רק פניות מתאימות תענינה.
היקף: משרה חלקית,
תחום: כלכלה ופיננסים
מיקום המשרה: רחוב הרטום 8, הר חוצבים, ירושלים.
תחילת העסקה: אוקטובר 2020, בכפוף לאישור ביטחוני.
תקופת העסקה: סטודנטים הלומדים לתואר ראשון במוסד לימודים המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, סטודנטים הלומדים להנדסאי או טכנאי המוכר על ידי מה”ט (המכון הממשלתי להכשרה טכנולוגית) יוכלו להיות מועסקים בשירות המדינה עד 5 שנים במצטבר.
משרד המשפטים מקים מוקד טלפוני חדש עבור המחלקה לחקירות שוטרים (מח”ש). מח”ש הינה מחלקה בפריסה ארצית בפרקליטות המדינה, המורכבת ממערך חקירות ומערך פרקליטות ומטפלת בתיקים שבהם העבירה המיוחסת לשוטר הינה מעל שנת מאסר.
המענה הטלפוני יכלול מתן מידע ושירות על המחלקה, וכן מסירת מידע על התיקים המתנהלים בה לגורמים מורשים ובהם עורכי דין, נפגעי עבירה, חשודים, מתלוננים וגורמים נוספים בעלי עניין. העבודה תכלול מענה לשיחות ועבודת בק אופיס (מענה למיילים, שליחת פקסים, דואר וכו’).
למשרה נדרשים סטודנטים רציניים, מחויבים ובעלי תודעת שירות גבוהה.
המעוניינים/ות במשרה מתבקשים/ות לשלוח קורות חיים ואישור לימודים לדואר האלקטרוני: giyus@justice.gov.il, ולציין שם משרה רלוונטית, שם פרטי, שם משפחה ופרטי התקשרות.
תאריך אחרון להגשת מועמדות הינו: 12.11.2020.
רק פניות שיימצאו מתאימות לדרישות המשרה ייענו.
היקף: משרה חלקית,
תחום: משפטים
סטודנט לתואר ראשון עם זמינות ל-3 ימי עבודה שבועיים.
עדיפות לסטודנט להנדסה, אדריכלות, הנדסאי, טכנאי, כלכלה או ראיית חשבון.
עד 120 שעות.
יש לשלוח קורות חיים עד לתאריך 15.11.2019, בדואר אלקטרוני, לכתובת: YehuditS@molsa.gov.il.
היקף: משרה חלקית,
תחום: אדמיניסטרציה ומזכירות